Marketing přes LinkedIn: Přístup k důležitým lidem

Pozornost marketingu se obrací k sociálním sítím. Lewis Howes, autor publikace Linked Working, doporučuje upřednostnit LinkedIn jako nejmocnější komunikační platformu pro ty, kteří skutečně rozhodují.

Podle Howese má průměrný uživatel LinkedIn vyšší příjmy než uživatelé jiných sociálních sítí. To je informace důležitá především pro B2C marketing. Navíc má ale často i větší autoritu v rámci svého podniku – s tím už se dá pracovat při B2B marketingu. Na Facebooku je 25 až 29 procent uživatelů, kteří ve firmách nějak rozhodují. Na LinkedIn je to 45 %. Tedy téměř polovina těch, kteří používají LinkedIn, má právo rozhodnout o nákupu zboží nebo služby.

LinkedIn také dobře doplňuje emailový marketing. Když totiž marketéři sdílí obsah se skupinou na LinkedIn, uživatelé ji jednak vidí na síti, ale také jim přijde do jejich schránky prostřednictvím zprávy o aktualizaci ve skupině (group update). Howes tvrdí, že při aktualizaci obsahu ve skupinách dosáhne většího „provozu“ na LinkedIn než na Twitteru a obvykle i více než na Facebooku.

-th-

Zdroj: Brafton News - blog věnovaný marketingu na sociálních sítích
Zobrazit přehled článků ze zdroje Brafton News