Kdo je správným influencerem pro vaši cílovou skupinu?

Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím dál viditelnější tím, jak se angažuje ve veřejných vystoupeních nebo publikuje obsah online. Jak vypadá cesta od mikroinfluencera k makroinfluencerovi, jehož osobní brand je už opravdu silný?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.