Jak využít Pinterest na podporu PR

Ragan’s PR Daily přináší řadu rad, jak využít sociální síť Pinterest k efektivní podpoře PR.

  1. Myslete očima. Tahle sociální síť je plná obrázků. Pokud nemůžete svůj vzkaz vizualizovat, pak Pinterest raději vynechte.
  2. Udržujte rovnováhu mezi propagací sebe sama a podporou jiných.
  3. Poskytněte obrázkové/fotografické příběhy svých klientů.
  4. Zveřejňujte (tj. „pin“) zajímavosti ze svého sektoru a požádejte ostatní, ať na vaši nástěnku také něco přidají.
  5. Zamyslete se nad událostmi, kterých se vaše firma bude účastnit – například veřejné prezentace, konference apod. Starší fotky se mohou hodit i dnes.
  6. Zveřejňujte videa. Většina lidí vůbec neví, že to na Pinterestu je možné.
  7. Na jednotlivé segmenty své webové stránky přidejte tlačítko „pin it.“
  8. Sdílejte články, příběhy a příspěvky na svém blogu.
  9. Požádejte zaměstnance, aby si i oni vytvořili nástěnky. Měli by se zaměřit na svoje koníčky, dovednosti, ale i rodinu, pokud budou chtít.
  10. Sdílejte blogy a webové stránky, které se vám líbí. Podpoříte tím celé odvětví.
  11. Sdílejte nejlepší praxi. Zaveďte ji do svého sektoru podnikání.
  12. Zveřejňujte příspěvky od důležitých novinářů. Všimnou si, odkud k nim čtenáři přišli a bude snazší s nimi pak navázat vztah.
  13. Využívejte veletrhy a konference.
  14. Popis příspěvku optimalizujte pro vyhledavače. Fotku s označením: „To je fakt dobrý!“ nikdo hledat nebude. A vy chcete, aby vaše příspěvky nalezeny byly.
  15. Ujistěte se, že vložený hypertextový odkaz funguje. Není nic horšího, než když kliknete na obrázek s cílem něco koupit a zjistíte, že hledaná URL nebyla nalezena.
  16. Měřte výsledky a postupně zjistěte, co funguje.

 

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily