Jak správně vytvořit stránku "O společnosti"

Pro menší podniky v B2B je druhou nejdůležitější částí webu sekce „O společnosti“ („O nás“). Takové firmy jsou totiž pro většinu lidí neznámé, proto zákazníci chtějí vědět, s kým mají tu čest. Právě zde se tedy rozhodne, jestli vaše společnost během nákupního rozhodování zůstane ve hře či nikoliv.

Vítězné formulace

Podle všech dostupných průzkumů se nejlépe osvědčilo následující:

  • Motivační část o rozsahu cca 35 slov, která stručně popisuje společnost a její produkt včetně cílové skupiny, na kterou se zaměřuje. Součástí je i popis toho, v čem je firma odlišná a jaké hodnoty poskytuje.

  • Hlavní marketingový message, který společnost odlišuje od konkurence.

  • Vedlejší diferenciační message (jedinečné schopnosti v rámci firmy, zvláštnost produktu, specifika zákaznického segmentu).

  • Stručný popis firmy – kdo jste, kde sídlíte, jak dlouho se svým podnikáním zabýváte, co je vaší filozofií.

Mnoho společností na svém webu použije pouze poslední bod. To je nejlepší způsob, jak přijít o zajímavou příležitost ke zviditelnění značky.

Jak poznáte dobrou stránku „O nás“

Při vytváření stránky o společnosti s představte, že pouze vaše domovská stránka a sekce „O nás“ vás odlišují od konkurence. Díky tomu si snáze uvědomíte, že právě zde je třeba zdůraznit vaši odlišnost – v čem jste nejlepší.

Pokud se chcete ujistit, že jste vytvořili dobrou stránku, vžijte se do role potenciálního zákazníka. Koho by zvolil mezi vámi a vašimi konkurenty? Pokud odpověď zní, že vaši firmu, pak jste odvedli dobrou práci.

-th-

Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs