Jak si vybudovat dobrou pověst na Facebooku

Založení firemní stránky na sociální síti Facebook může pomoci vaší online pověsti a poskytnout vám další kanál k hledání a budování vztahů s vlivnými bloggery, redaktory a reportéry ve vašem odvětví. Stručně řečeno je to vynikající nástroj k získání publicity.

Samotné zřízení profilu však nestačí. Je třeba mít plán, jak dělat dobrý dojem a budovat pozitivní image firmy mezi návštěvníky. Kde začít?

- Nespěchejte. Firemní profil zakládejte až ve chvíli, kdy budete mít čas na jeho údržbu a aktualizaci. Zanedbaný profil by mohl budit dojem, že firma skončila.

- Reagujte na komentáře včetně tech negativních. Negativní komentář nemusí být žádnou tragédií, dokážete-li rychle odpovědět a přijít s řešením.

- Nepublikujte nic, co by mohlo působit rozčíleně. I když odpovídáte na kritiku, zachovejte neutrální tón. Zatímco vaše rozčílení brzy přejde, to, co jste napsali, může na internetu zůstat natrvalo.

- Uváženě si vybírejte přátele. Uvědomte si, že i pověst vašich přátel ovlivňuje váš image. Zachovejte profesionalitu svých interakcí. Nezapomínejte, že vás vidí potenciální zákazníci.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How