Jak můžete stále pochybovat o content marketingu?

Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo bude tvrdit, že snaha o produkci kvalitního obsahu je pro váš marketing zbytečná.

Dokonce i ty největší značky vědí, jak silná zbraň obsahový marketing je. Více než polovina marketérů navíc přiznává, že jednou vytvořený obsah lze využít i opakovaně. Obvykle asi 2-5krát.

Proto například Coca-Cola investuje více peněz do tvorby obsahu než do reklamy v televizi.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.