Investice do mobilního marketingu rychle rostou, jsou však efektivní?

Globální trh mobilního marketingu a reklamy poroste ročně o 41 procent, a z 1,7 miliardy eur v roce 2009 tak dosáhne 13,5 miliardy eur v roce 2015. V roce 2015 bude tedy tvořit 15,7 % celkového trhu digitální reklamy či 3,4 % globálního trhu reklamy ve všech médiích. Odhaduje to švédská výzkumná společnost Berg Insight.

Efektivní mobilní marketing vyžaduje strategii

Mobilní kanál se podle společnosti Berg Insight stává nedílnou součástí marketingového mediálního mixu, k čemuž přispívá především oblíbenost mobilních zařízení mezi uživateli z celého světa. Zapojuje se do něj také stále více firem všech velikostí, které mu věnují větší část svých marketingových rozpočtů. Je však třeba, aby vytvářely strategie mobilního marketingu, aby mohly investovat uváženě a těžit z výhod tohoto kanálu. Mobilní prvky by měly být zapojovány do kampaní v tradičních médiích.

-kk-

Zdroj: BUSINESS & LEADERSHIP - irský zpravodajský portál z oblasti obchodu a managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BUSINESS & LEADERSHIP