Facebook i Twitter: Další inovace v reklamě

Vytisknout

Dvě nejpopulárnější sociální sítě, Facebook a Twitter, podnikají další kroky ke zlepšení svých reklamních služeb především pomocí lepšího zacílení a přizpůsobení obsahu. Twitter nabízí nyní mediálním partnerům tzv. prodloužené tvíty. Po kliknutí pak může uživatel vidět například úvod či titulek novinového článku, případně obrázek či video v úvodu. O tuto možnost již projevily zájem firmy jako The Wall Street Journal, Time či The New York Times. Cílem Twitteru bylo umožnit inzerentům rychlejší…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace