Do Česka přichází monitorování sociálních sítí

Vytisknout

Společnost NEWTON Media, která je největším subjektem monitorujícím média u nás, přichází s novinkou v podobě monitorování sociálních sítí. Služba, která je v České republice první svého druhu, bude své klienty informovat, jak se na sociálních sítích prezentuje či diskutuje jejich osoba, firma, jejich reklamní kampaně, ale i konkurence. 

Jak společnost uvádí ve své tiskové zprávě, NEWTON Media je jedinou společností na českém trhu, která sleduje Facebook, Twitter, Youtube a vybrané blogy v českém, slovenském a polském jazyce.

 „Sledovat a používat sociální sítě v dnešní době je ze strategického hlediska velmi důležité, protože počet lidí, kteří sociální sítě pravidelně sledují, rychle přibývá. Firmy začínají ve větší míře používat sociální sítě jako marketingový nástroj na reklamní kampaně, jsou velmi účinným nástrojem pro „testování“ vnímání osoby, firmy, produktu, služby, konkurence,“ uvedla obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media Eva Eliášová.

-kk-

Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace