Diskusní fóra: Nejefektivnější komunikační kanál sociálních médií

Vytisknout

Většina rozhovorů o firmách a o produktech se neodehrává ani na Facebooku, ani na Twitteru, ani na LinkedInu. Nejpopulárnějším kanálem na výměnu názorů je nejstarší sociální médium, kterým jsou diskusní fóra. Přitom většina marketingových strategií tento komunikační kanál vůbec nezahrnuje. Existují různé druhy diskusních skupin a diskusních fór. Některé jsou samostatné, jiné přidružené k webovým stránkám firem či časopisů. Podle průzkumu společnosti Social Media Explorer se neuvěřitelných 90 %…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace