Čtyři nejefektivnější způsoby, jak rozšířit databázi e-mailů

Někdo považuje e-mailové kampaně za překonané. Ale někteří obchodníci na ně nedají dopustit. Důvod tohoto rozdílu tkví v tom, že do veliké míry záleží na tom, jak kvalitní kontakty obsahuje databáze, na kterou se hromadná zpráva posílá. Zatímco u nekvalitní databáze se úspěšnost otevření e-mailu pohybuje v řádu jednoho nebo dvou procent, u kvalitních databází se zpravidla jedná o desítky procent. Zde jsou čtyři nejefektivnější způsoby, jak si vybudovat kvalitní databázi e-mailů a navýšit tak úspěšnost hromadných kampaní.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.