Chyby v on-line transakcích podrývají značky

Transakční selhání na firemních webových stránkách mohou mít výrazně negativní vliv na vnímání obchodních značek. Ukázal to alespoň aktuální výzkum amerických společností TeaLeaf Technology a Harris Interactive. Celých 91 procent respondentů, kteří zažili nejméně jeden problém při on-line transakci začalo při nejmenším pochybovat o schopnosti dané firmy zajistit bezpečnost jejich osobních dat. Stránkám už většinou nevěří.

Řada firem si poškozování svých značek v on-line prostředí neuvědomuje. Podceňuje měření a následnou práci se získanými daty. Problém s on-line transakcí přitom zaznamenalo 88 procent dotázaných. Rok od roku se také zvyšují požadavky zákazníků na webové stránky. Dříve firmy spoléhaly na to, že zákazník bude tolerovat chybu, jelikož jde o internet – nový nástroj. Dnes už však internet není nic nového a zákazníci chtějí u on-line transakcí stejný komfort jako v případě osobního jednání.

-kk-

Zdroj: CRM Buyer - Server zabývající se oblastí CRM celkově - provozování, nákup systémů, zavádění atd.
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Buyer