Češi na Internetu: Více televize a nakupování

Na českém internetu roste obliba sociálních sítí, pokračuje dlouhodobě rostoucí trend v online sledování televize a nákupech. Ukázala to třetí vlna Strukturálního exkluzivního kontinuálního výzkumu (SEKV), který realizuje agentura MEDIARESEARCH pro Sdružení pro internetovou reklamu.

Od května 2008 se téměř zdvojnásobil podíl uživatelů, kteří sledují televizi online, aktuálně je to téměř čtvrtina uživatelů. Zvyšuje se také úroveň znalostí práce s počítačem.

Slabě klesá procento uživatelů, kteří přistupují na internet z práce. Z domova využívají uživatelé k připojení nejčastěji bezdrátové vysokorychlostní připojení. Dále dochází k poklesu v týdenní konzumaci internetu (průměrně o 46 minut na 563 minut týdně).

-kk-

Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny