Boj o první místo

Ideálně využitý vyhledávač pro internetový marketing vaší firmy by vypadal takto:
* na všechny dotazy, které jsou relevantní vašim produktům jsou firemní stránky na předních pozicích výsledků vyhledávání,
* uživatel vyhledávače kliká a stává se z něj váš nový návštěvník a potenciální zákazník,
* během návštěvy objednává vaše produkty nebo zasílá poptávku případně vás jinak kontaktuje.

Internetové vyhledávače se podle způsobu uchování a prezentace dat dělí na katalogy, indexéry a hybridní. *Katalogy* zařazují stránky do stromu tématických kategorií, *indexéry neboli fulltextové* vyhledávače řadí stránky do své databáze podle toho, jaká slova se na nich vyskytují. *Hybridní neboli smíšené* vyhledávače spojují principy obou typů výše popsaných vyhledávačů. Aby internetové stránky efektivně přispívaly k plnění obchodních cílů, musí mít stránky dostatečnou návštěvnost. Proto se každý snaží dostat na první místo ve vyhledávačích. Získáváním nejlepších pozic ve vyhledávačích se zabývá *optimalizace pro vyhledávače*, anglicky *search engine optimization – SEO*.
-ba-
Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny