Bez předmětu není čtenářů

Vytisknout

Můžete vytvořit text reklamního e-mailu, který určitě přiměje příjemce otevřít vložené odkazy. Pokud však nezvolíte správný předmět zprávy, ani se ktomu textu nedostanou. Jak tedy správně vytvářet předměty zpráv?- Nepoužívejte tentýž předmět stále dokola. I když příjemci mají hlubší vztah kvaší značce, musíte jim vždy dát důvod zastavit to, co právě dělají, a najít si minutu na přečtení vaší zprávy.- Vymyslete formuli a používejte různé její variace. Pokud rozesíláte pravidelný newsletter,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace