7 rad k vytvoření virálního příspěvku na Pinterestu

Pinterest má obrovskou schopnost přilákat pozornost. Jako na všech sociálních sítích však musíte umět vytvořit příspěvek, který bude sdílen. Můžete vyzkoušet 7 následujících rad portálu PR Daily, které slibují zaručený virální úspěch.

  1. Vytvořte příspěvek ve formě seznamu. Lidé milují seznamy, jednotlivé body se snadno čtou a na Pinterestu jsou velmi populární.
  2. K fotografiím vložte text, nebo vytvořte grafiku. Lidé si totiž příspěvky na Pinterestu prohlíží podle náhledů a z fotky snadno poznají, o co asi tak půjde.
  3. Nezapomeňte pod obrázek přidat tlačítko „Pin It“ a přidat dobře nalezitelnou značku (tag). Někteří lidé považují za samozřejmé, že by se příspěvek měl na Pinterestu sdílet, ale tak to rozhodně není.
  4. Správný příspěvek ve správný čas. 101 velikonočních rad v lednu asi neuspěje.
  5. Požádejte o pomoc přátele, kteří jsou na Pinterestu aktivní. Udělejte to hned první den, kdy obsah publikujete. Můžete jim to posléze oplatit stejným způsobem, každopádně je to pak oboustranně užitečné. Právě vaši přátelé tak mohou spolurozhodnout o virálním úspěchu vašeho příspěvku.
  6. Pomozte si prostřednictvím dalších sociálních sítí. Facebook a Twitter mohou viralitu příspěvku na Pinterestu podpořit.
  7. Připomeňte lidem příspěvek i poté, co již vrchol virality uplynul. Většina příspěvků získá největší pozornost 72 hodin po zveřejnění u zdroje (např. na blogu). Pokud jde o nadčasový obsah, můžete ho sdílet periodicky a pokaždé ho uvidí někdo, kdo si ho dříve nevšiml, nebo na něj přidat odkaz u jiného příspěvku.

 

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily