5 kroků k efektivnějším e-mailům

Vzhledem k stále plnějším e-mailovým schránkám klesá objem reakcí na marketingové e-maily. Přečtěte si proto pět rad, jak optimalizovat vaše e-mailové aktivity a zvýšit klíčová měřítka. Zároveň mějte na paměti, že každé publikum je jiné a nezapomeňte vždy důkladně testovat.

- Formulujte svá sdělení pro okna s náhledem. Většina lidí si prohlíží e-maily v oknech s náhledem, takže vidí několik úvodních řádků, než se posune níže nebo otevře celou zprávu. Vaše sdělení by mělo být jasné již v tomto náhledu.

- Používejte „přátelskou“ kolonku odesílatele. Právě podle odesílatele probíhá identifikace zprávy v okně s náhledem a e-mailové schránce. Měl by jasně odrážet vaši značku.

- Vytvářejte silné předměty zpráv. Předmět je nejdůležitějším faktorem při rozhodování o tom, zda zprávu otevřít. Délka by neměla překročit 50 znaků.

- Přidejte výstřižek s odkazem. Jedná se o první řádek e-mailu, nad veškerou grafikou. Zobrazuje se v okně s náhledem a měl by reprezentovat celý obsah zprávy. Vložte ke své nabídce i odkaz.

- Zajistěte snadno čitelný obsah. Pamatujte si, že běžný uživatel tráví nad každým e-mailem dvě až pět vteřin.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine