5 koncovek e-mailů, které zaujmou klienty

„S pozdravem“, Děkuji“, Na viděnou“... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-mailů. Možná by většinu z vás ani nenapadlo na tom něco. Co ale použít rozloučení, které (potenciálního) klienta na první pohled zaujme a přesvědčí, že nad věcmi přemýšlíte a komunikaci s ním personalizujete?

Zde je několik příkladů, jak lze kreativně ukončit e-mail.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.