5 důvodů, proč váš web sabotuje úspěšnost reklam na Google

Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad demografickými údaji pro cílení, vytvořili dokonalé texty pro vaše reklamy a vyladili kampaně. Ve skutečnosti děláte vše, co máte dělat – ale s reklamami Google stále nevidíte žádný úspěch. Proč? Problém totiž možná není v reklamní kampani. Odpověď hledejte na své vstupní stránce (landing page).

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.