5 dobrých mravů pro e-mailový marketing

Vytisknout

O důležitosti souhlasu příjemců se zasíláním reklamních e-mailů již bylo napsáno mnohé. Seriózní marketéři si již na tuto povinnost zvykli. Stále však mají problémy sdodržováním některých dalších dobrých mravů při e-mailovém marketingu. Článek proto shrnuje základní etická pravidla.- Základní pravidlo. Při sestavování zprávy uvažujte zhlediska příjemce. - Vždy vítejte hosty. Když se noví zájemci přihlásí kodběru vašich zpráv, je to skvělá příležitost nasměrovat je na uvítací stránku vašeho webu.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace