3 příklady nejlepší praxe na sociálních sítích

Sociální sítě mohou velký vliv, pokud je zde značka aktivní. Nestačí jen získat fanoušky, je to mnohem složitější. Výsledky pak ale stojí za to: Podle studie Bain & Co. utratí lidé, kteří komunikují se značkou na sociálních sítích, až o 40 % více než ostatní zákazníci.

Portál BusinessBrief přináší 3 příklady praxe, která se v komunikaci přes sociální média dobře osvědčila.

1. Ve společnosti Sanuk se dohlíží na to, aby se se zákazníky komunikovalo i jednotlivě, pokud je to potřeba. Komunitu vytváří tak, že žádají o zaslání fotografií, na nichž zákazníci nosí boty značky Sanuk.

2. Samsung odměňuje ty, kteří nejenže se připojí k online komunitě, ale jsou navíc aktivní. Takže odměnou za shlédnutí videa nebo zodpovězení otázky může přijít překvapení v podobě dárku.

3. K získání zpětné vazby v reálném čase využívá sociální sítě Ford, konkrétně k referencím o nové Fiestě. Zákazníci jsou po několika měsících požádání o zveřejnění videa na YouTube spolu s hodnocením a svými poznatky. To má pomoci potenciálním zákazníkům během jejich rozhodování o nákupu.

 

-th-

 

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com