Základní principy CRM

Vytisknout

CRM je zkratka anglického výrazu Customer Relationship Management, tj. řízení vztahů se zákazníky. Nejznámějším příkladem CRM jsou zákaznické karty v supermarketech: Lidé na ně získávají body, za které je řetězce odměňují. Firmy se prostřednictvím těchto karet dozví vše o nákupním chování svých zákazníků. Vyhodnocením získaných informací mohou klientům poskytnout zajímavé nabídky, které vedou k opakovaným návštěvám obchodu a novým nákupům. V současné době lze zákaznické chování sledovat díky…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace