Výběr influencera pro propagaci vaší značky

Jak se lidská aktivita čím dál více přenáší do online prostředí a zároveň je na internetu k nalezení zdánlivě nekonečné množství informací k jakémukoliv tématu, klienti se čím dál častěji nechávají rádi ovlivňovat názorovými autoritami a tzv. „influencery“ v rámci daného oboru. Pokud i vy přemýšlíte o tom, že byste nechali nějakého influencera propagovat vaši značku, poradíme vám, jak jej vybrat a jak celou spolupráci pojmout tak, aby měla kýžený efekt.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.