Veškerý marketing začíná uvnitř

Marketingoví specialisté tráví dlouhé dny a týdny vymýšlením firemních strategií. Experimentují s logy, barvami apod. Často však zapomínají na důležitou skutečnost, že by měli školit zaměstnance, aby pochopili a odráželi firemní marketingové záměry a značky.

Marketing začíná uvnitř firmy. Věří zaměstnanci vašim produktům a službám? Stojí za vašimi snahami se stoprocentním nasazením? Žijí vaší značkou? Důležité je, aby byli informováni a zahrnuti do nových strategií a iniciativ. Pokud zaměstnanci nebudou moci nebo chtít podpořit vaše marketingové snahy, mohou se tyto zcela minout účinkem. Interní marketingová kampaň by měla probíhat následovně:

1. Synchronizujte osobitost vaší značky, firemní hodnoty a kulturu.
2. Postavte své zaměstnance za vaši značku.
3. Posilujte a opakovaně vysvětlujte hodnoty a způsoby chování reprezentované značkou.

-kk-
Zdroj: About Marketing - část amerického portálu About.com věnovaná marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje About Marketing