Starbucks rozšiřuje nabídku digitálních médií ve svých amerických prodejnách

Vytisknout

Síť kaváren Starbucks se rozhodla prohloubit vztahy se zákazníky rozšířením on-line služeb ve svých amerických kavárnách. Ve spolupráci s Yahoo! nabídne 6 kanálů: zprávy, zábavu, wellness, obchod a pracovní příležitosti, Moje okolí a speciální Starbucks program. Obsah vychází od poskytovatelů, jako jsou Wall Street Journal, iTunes,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace