Staňte se nejlepší možností

Nejlepší způsob posílení obchodních vztahů spočívá v tom, stanete-li se pro své zákazníky nejlepší možností. Je k tomu zapotřebí konzistentnosti a schopnosti rychle reagovat na podněty.

- Nespoléhejte se na hlasovou schránku nebo automatické nabídky - vyhněte se jim, kdykoli je to možné. Nemůžete budovat vztahy tím, že přimějete zákazníky mluvit s automatem. Zákazníci chtějí vědět, že je posloucháte. Potřebují cítit, že jsou pro vás důležití.

- Buďte konzistentní v otázce cen. Vaše ceny nemusejí být vždy nižší než u konkurence, cena by však měla odpovídat kvalitě.

- Pochopte své zákazníky natolik, abyste věděli, jak dlouho je pro ně přijatelné čekat na odpověď, a buďte konzistentní ve snižování doby své reakce. Ať už půjde o vteřiny nebo hodiny, nikdy neodkládejte komunikaci se svými zákazníky.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek