Levi's zavádí první globální marketingovou kampaň

Vytisknout

Tradiční výrobce džínsů zavádí první celosvětovou kampaň pod názvem „Jdi vpřed“, která zdůrazňuje „optimismus a energii mládí“. Kampaň vznikla ve snaze vzchopit se a prezentovat pozitivní změny. První části kampaně budou zavedeny v srpnu. Půjde o digitální programy, které mají motivovat spotřebitele, aby se zajímali o trvale udržitelný…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace