Když reklamu, tak se slevou

Většina uživatelů mobilních telefonů by souhlasila se zobrazováním reklamních zpráv na svých přístrojích, pokud by za to získala slevu na měsíčním účtu u mobilních operátorů. Ukázal to alespoň nedávný průzkum v americkém Texasu.

Průzkum, který provedl výrobce telekomunikačního softwaru Transverse a marketingová konzultační společnost iGR, zjistil, že s mobilní reklamou výměnou za nespecifikovanou slevu by souhlasilo 61 % lidí. 56 % by pak bylo otevřeno mobilní reklamě výměnou za specifikovanou slevu ve výši 25 až 50 % ceny měsíčního účtu.

46 % respondentů by pro získání slevy poskytlo informace o tom, jak využívají své telefony, včetně SMS, e-mailu a Internetu, nikoli však osobní informace jako obsah zpráv. Průzkumu se zúčastnilo 810 lidí.

-kk-
Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine