Jak to udělat, aby měl váš online marketing šťávu

Zajímavý a kvalitní produkt je důležitý, ale k úspěchu sám o sobě nestačí. Přítomnost na webu je naprosto nezbytná a opravdovým oříškem je zviditelnění se. Portál časopisu Forbes přináší 10 možných způsobů lákání klientů prostřednictvím online marketingu, které jsou dostupné i pro malé podniky:

  1. Vytvořte blog.

  2. Zapojujte se aktivně na diskusních fórech (a díky registracím získáte slušný seznam kontaktů).

  3. Mějte ten nejlepší obsah – použijte filtry a agregátory a poté publikujte informace, které jsou pro sektor nejdůležitější.

  4. Připravujte zajímavé a kreativní soutěže.

  5. Vyzkoušejte vydavatelskou činnost – eBooks, bílé knihy.

  6. Zapojte své kontakty pravidelnými newslettery.

  7. Nabízejte widgets a badges. Widgets jsou miniaplikace, s jejich pomocí umožníte sdílet něco zajímavého. Badges jsou grafické prvky především pro zábavu.

  8. Vytvořte dojem experta pomocí rozhovorů s experty v oboru.

  9. Publikujte videa, zajímavé spoty.

  10. Nabídněte podcasts z oboru – obvykle v audio formě. Umožňují poslech relevantních informací v autě nebo třeba v posilovně.

Jistě existuje mnohem více způsobů – výše jde jen o výběr. A rozhodně není třeba používat všechny tyto techniky. Jakmile si ale vyberete, buďte konzistentní. Klíčem k úspěchu je kvalitní a pravidelný obsah, který zaujme uživatele i vyhledávače.

-th-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com