Jak napsat neodolatelný webový text

Vytisknout

Ragans PR Daily přináší zajímavé poznatky z knihy Janice Redishové: Writing Web Content that Works (psaní webového obsahu, který funguje). Shrnuje je do následujících 8 bodů: Dobrý webový text je jako konverzace: Zodpoví dotazy, poskytne informace a umožní pokračovat v tom, co čtenář právě dělá. Většina lidí má totiž příliš mnoho práce a potřebují jen zjistit to, kvůli čemu se na webovou stránku dostali. Obsah webu tvoří jen část konverzace, nejde o dvoustranný rozhovor. Musí být zaměřen na…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace