Co pro vás marketing neudělá

Není pochyb o tom, že správný marketingový program dokáže podpořit váš byznys. Na druhou stranu však neumí vyřešit všechno. Článek popisuje pět věcí, které marketing zajistit nedokáže.

- Marketing nedokáže zajisti úspěch přes noc. Zahájení marketingového programu rozhodně neznamená automatický úspěch. Jde o to, prosazovat vaše jméno na cílových trzích tak, aby se pro ně zákazníci nakonec rozhodli.

- Marketing neznamená jednorázové akce. Úspěch marketingových snad je naopak v neustálém testování.

- Marketing nedokáže napravit špatné zkušenosti. Pokud zákazníci mají špatní zkušenosti s vašimi produkty či službami, reklamní kampaň to nezachrání. Navíc musíte předpokládat, že sdělí své negativní zkušenosti známým.

- Marketing nezachrání špatný byznys. Nedokáže vylepšit špatný finanční tok nebo problémy se zaměstnanci.

- Marketing nedonutí lidi kupovat věci, které nechtějí nebo si nemohou dovolit. Nezáleží na tom, jak skvělé jsou vaše produkty nebo služby, když se je snažíte prodat lidem, kteří nemají potřebný zájem nebo prostředky.

Dříve, než se rozhodnete, že potřebujete další marketingové snahy, se proto zamyslete, zda to bude pro váš byznys správné rozhodnutí a zda nemáte problémy jinde.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How