Co je to up-selling

Vytisknout

Zajdete-li si do restaurace rychlého občerstvení, obsluha Vám pokaždé položí otázku typu: „Dáte si k tomu nápoj?“ Právě to je nejjednodušší příklad toho, čemu se říká up-selling. Jednoduchá otázka, která ale ročně navíc vydělá restauracím miliony korun. V mnoha sektorech vlivem globální konkurence klesají…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace