Buzzmarketing nabírá obrátky

Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní propagandy vznikl jako cesta k tomu, jak oslovit zákazníky na dnešním trhu, který je přeplněný reklamou a nedůvěrou k ní. Firmy se snaží cíleně šířit informace o svých produktech prostřednictvím doporučování. Najímají si proto specializované agentury, které vyberou osoby, které otestují jejich produkty a případně je doporučí svým známým.

Buzzmarketing funguje také ve Velké Británii a začíná pronikat i do Německa. Podle odborníků bude v příštích letech hrát stále významnější roli. Jeho výhodou je větší autenticita a efektivita oproti klasické reklamě. K širšímu využití této metody přispějí také moderní formy internetové komunikace, jako jsou například blogy nebo tzv. communities, v nichž se diskutuje na určité téma.

-kk-

Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing & Media