A nejvlivnějším reklamním médiem je...

Televize má stále největší vliv na nákupní rozhodování v rámci pěti významných světových trhů – USA, Velké Británie, Japonska, Německa a Brazílie. Je tomu tak i mezi uživateli Internetu. Ukázal to výzkum společnosti Deloitte, který probíhal v září a říjnu 2008. Na druhém místě je u on-line spotřebitelů Internet spolu s tradičními médii, jako jsou časopisy, noviny a rozhlas. Z pohledu internetové reklamy mají nejsilnější vliv vyhledávače a bannery.

V USA představuje televizní reklama čtvrtinu veškerých prostředků investovaných do všech médií. Také podle marketérů zůstává nejefektivnějším médiem pro budování povědomí o značkách. Důvodem je z části setrvačnost, jelikož investice do televizní reklamy stále převyšují ostatní média – zejména Internet. eMarketer odhaduje, že do televize se v roce 2009 investovalo 70 miliard dolarů, zatímco do on-line reklamy jen 23,6 miliardy dolarů.

-kk-

Zdroj: eMarketer - Internetové stránky předního světového poskytovatele statistik v oblasti internetové reklamy a e-komerce.
Zobrazit přehled článků ze zdroje eMarketer