5 důvodů, proč novinář nezavolá

PR Daily shrnuje 5 hlavních důvodů, proč novináři nezavolají, i když je o to žádáte, píšete emaily a necháváte vzkazy.

  1. Vaše téma je nezaujalo.
  2. Kontaktovali jste nesprávnou osobu. A jelikož má hodně práce, ani se neobtěžuje vaši zprávu přeposlat správnému kolegovi.
  3. Jste odjinud. Novináři často předpokládají, že PR agentura z jiného města přijde se zprávou, která pro místní obyvatele není podstatná.
  4. Vaše zpráva nemá přímý vliv na místní život. Noviny obvykle získávají celonárodní zprávy od tiskových agentur. Z vlastních zdrojů přidávají jen takové, které mají perspektivu pro daný region.
  5. Máte pověst někoho, kdo posílá nezáživné zprávy. Pracujte tedy na rozvoji svého vztahu s novináři – nestačí zásobovat je každou malicherností, kterou chce klient zveřejnit.

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily