4 rady, jak docílit vyšší CTR v emailech

Vytisknout

Základem obsahu úspěšného emailu je, že jasně definujete problém, řešení a jeho výhody. Důležitá je i grafická prezentace – obrázek výrobku zdůrazní reálnost nabídky. Po straně můžeme přidat sloupec s odkazy na další informační zdroje. Jméno v závěru emailu dodá osobitost. Jak tedy dále zvýšit účinnost emailu? 1.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace