Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“?

Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí. Lepší je se držet prověřených prodejních metod, které vždy fungovaly a dodnes se používají. Tři hlavní způsoby, jak navýšit objemy prodejů a zvýšit výše objednávek, jsou „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“. Tyto tři obecné principy se uplatňují ve všech myslitelných obchodních sektorech, od prodeje bankovních služeb těm největším společnostem až po práci na pokladně v pobočce rychlého občerstvení. A měli byste je určitě znát i vy.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.