Tři věci, které udělají z jednorázových klientů dlouhodobé

Cílem obchodníka by mělo být nejenom sehnat nové klienty, ale především si je i dlouhodobě udržet. Loajální klientela je totiž zdrojem nových objednávek, nevyžaduje takovou energii, jako shánění nových zákazníků, a spokojená klientela je navíc i zdrojem cenných doporučení na nové klienty. Zde jsou tři věci, které můžete udělat pro to, aby se z vašich jednorázových klientů stali věrní zákazníci.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.