Skryté triky nonverbální komunikace

Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To, jakým způsobem prodejce působí na zákazníka a jaké v něm vyvolává pocity, je pro úspěch obchodu naprosto rozhodující. Proto nepřekvapí, že velkou roli v obchodní komunikaci hrají také nonverbální znaky, tedy řeč těla, gestikulace, intonace apod. Umíte využívat nonverbální komunikaci ve svůj prospěch?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.