Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit

Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je jako chodit po laně. Na jednu stranu musíte působit dostatečně důvěryhodně, erudovaně a profesionálně, na druhou stranu ale nesmíte působit příliš arogantně a zahleděně do sebe. Obchodník by v každém případě měl dávat najevo zájem o dobro daného klienta a nikdy by neměl zákazníka ani omylem urážet nebo na něj působit povýšeně. Zde je šest věcí, které mohou klienta na schůzce urazit, aniž by vás to muselo nutně napadnout.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.