Šest triků, jak si řečí těla získat přízeň potenciálního klienta

Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta je potřeba především nabízet skvělý produkt, výborně prezentovat pozitiva daného produktu a působit na racionální vnímání zákazníka. Pravda je ale taková, otázka důvěry, sympatií a přízně je i v obchodním prostředí mnohem primitivnější záležitostí, ve které hrají hlavní roli sympatie, emoce, řeč těla a jiné neverbální formy komunikace. V dnešním článku si ukážeme šest triků, jak můžete pomocí řeči vašeho těla vyslat ke klientovi signály, díky kterým si získáte jeho důvěru a přízeň.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.