Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno?

Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke schůzce s klientem, která se zdá být zcela perfektní, protože obchodník má pocit, že produkt je pro klienta jak ušitý. Klientovi se produkt také líbí, domluví se podmínky, platba a všechny ostatní náležitosti. Pak se ale nic nestane a při dalších pokusech o kontakt se klient neozývá a z obchodu zcela sejde. Proč se takové na první pohled nelogické scénáře dějí? Máme odpověď.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.