Proč klient odmítl vaši nabídku? Pět možných důvodů

Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na sebe pyšní, jak dobře jste formulovali výhody produktu a vaší společnosti, ale nakonec vás klient nečekaně odmítl? Připadalo vám to jako rána z čistého nebe? Možná to tak úplně nebylo. Možná jste pouze přehlédli jednu z následujících pěti věcí, na které je při jednání se zákazníky potřeba se zaměřit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.