Pět obchodních technik, které patří do starého železa

Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále vyvíjí a mění. Na to musí umět reagovat i obchodník. Protože prodejce, kdo se stále spoléhá na staré prodejní metody, které fungovaly před dvaceti lety, ten už s nimi dnes příliš neuspěje. V tomto článku si ukážeme pět prodejních technik, které sice ještě často můžeme vidět u řady obchodníků, ale které jsou již dávno přežité a nefungují.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.