Pět frází, které snižují vaše šance na úspěšné uzavření obchodu

Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují u adresáta promluvy různé pocity a reakce. Existují slova, která evokují akci, odhodlanost a profesionalitu. A pak jsou naopak výrazy, které na klienty působí negativně, i když na první pohled mohou znít nenápadně. Zde je pět slov a slovních spojení, které by měl každý prodejce zcela škrtnout ze svého slovníku.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.