Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy

Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace přejít k samotnému podpisu smlouvy. Řada obchodníků má právě s touto fází problém a nejsou schopni nenásilně a přirozeně přejít k uzavření obchodu a nejsou schopni si říci o podpis smlouvy. Řešením je takzvané postupné uzavírání obchodu, kdy necháte klienta schvalovat postupně jednotlivé parametry celého obchodu, až zjistíte, že máte vlastně vše domluvené a klient si sám uvědomí, že mu nic nebrání v podpisu smlouvy ihned. V tomto článku si povíme, jaké fáze má postupné uzavírání B2C obchodu a které otázky máte klientovi na jednání položit, abyste se dostali nenásilně k podpisu smlouvy.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.