Nejčastější námitky klientů a jak na ně reagovat

Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela klíčová pro dotažení obchodu k úspěšnému konci. Ať už se věnujete jakémukoliv obchodnímu odvětví, námitky se všude obecně vyskytují téměř stejné. Zde je seznam nejčastějších námitek i nejlepší způsoby, jak na ně reagovat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.