Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi

Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce komunikovat s potenciálním klientem, a také na tom, jestli je schopen získat relevantní informace a dostat se se zákazníkem takříkajíc na stejnou vlnu. K tomu všemu je nutná efektivní komunikace a především schopnost pokládat vhodné otázky, díky kterým se klient otevře, rozmluví se, řekne prodejci hodně o svých prioritách a představách a prodejce tak má možnost upravit nabídku produktu dle potřeb klienta. Přinášíme vám několik tipů, jak pokládat při obchodní schůzce otázky tak, abyste z odpovědí na ně vytěžili co nejvíce.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.