Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců

Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i přes nalezení nejvhodnějšího možného řešení nakonec nabídku obchodníka z nepochopitelných důvodů odmítl. Obchodník si potom marně láme hlavu, kde udělal chybu a co mohl udělat jinak, aby obchod zdárně dotáhl do konce. Na vině je často něco, co si prodejce často ani neuvědomuje, a to je přílišná složitost navrhovaného řešení nebo formy, jakou bylo toto řešení prezentováno. Málokterý obchodník totiž doceňuje, jak mocný obchodní nástroj nabízí zdánlivě tak banální věc, jako je jednoduchost.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.