Jednoduchost: Hlavní zbraň prodejce

Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má průměrný člověk schopnost udržet pozornost u většiny věcí pouze 8 vteřin. I když se jedná o velmi kontroverzní výrok, jeden trend se moderní společnosti upřít nedá:

Doba je rychlá, lidé nemají čas věnovat se ničemu, co je složité, a upoutat jejich pozornost je čím dál těžší. Existuje ale jedna zbraň, kterou prodejci stále málo využívají, a to je jednoduchost.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.